Bridget Jones’s baby

Nå har jeg drukket sitonvann, spist frokost, vært på morgentur og nå tenkte jeg komme med en liteI oppdatering til dere. I går var jeg på kino med min vakre venninne Maria og så Bridget Jones’s baby. Mange av dere sa jeg måtte glede meg og det skjønner jeg godt! For en søt film, jeg følte jeg ble fylt med følelser mange ganger! Selvfølgelig mest av alt da lille bebis ble født, klarer ikke se på sånt uten å bli rørt! Det er vel ikke bare meg?

Tenkte jeg skulle føle meg mer trist, men mest av alt var den hysterisk morsom! Elsker legen hennes som spilles av Emma Thompson. Dessuten elsker jeg begge mennene i filmen, særlig Mc Dreamy da!

Etterpå tenkte jeg på en ting. Jeg følte meg takknemlig for det jeg har, at jeg har funnet verdens fineste mann som jeg skal ha barn med. Jeg synes ikke synd på Bridget fordi hun er alene, men fordi hun ikke har det jeg har. Nå skal jeg ikke avsløre hvordan filmen utspiller seg eller slutter altså, men jeg synes det er så godt å kjenne på en sånn følelse.

Nå skal jeg ut og møte søteste ChristineThe Juicery, som jeg gleder meg!

Ha en nydelig fredag så lenge <3

8 kommentarer

Siste innlegg