Slik organiserer jeg morgenen min

Skal du være effektiv er planlegging nøkkelen! Dette gjelder ikke bare skole eller jobb, men trening, mat og koseligere ting også. Jeg er så glad jeg ble tipset av en venninne om disse blokkene fra kikki k. De er helt geniale hvis du vil starte dagen riktig, og ikke minst planlegge en god uke.

Jeg bestilte en blokk for ukesplanlegging og en som du kan fylle ut hver dag. Du kan fylle ut alt mulig; helsemål, to do’s, hvor mye vann du har drukket og ting du er takknemlig for. Jeg føler virkelig at dette gir meg bedre dager.

Jeg har styrt min egen tid i mange år, og det å ha et fast rituale og faste rutiner hjelper meg å holde struktur på hverdagen. Det høres kanskje kjipt ut, men det å planlegge og sette struktur gir deg faktisk mer fritid.

Hva med å starte dagen her, med en kaffekopp og en sunn cookie?

Så lenge du holder deg under 350 inkludert frakt får du ikke toll eller moms på bestillingen din 😉

Er de ikke søte?

Vinneren av konkurransen er nå trukket og den heldige er kontaktet 😀

7 kommentarer

Siste innlegg