Hvordan skal jeg finne kostholdet for meg?

Det er den første dagen i 2017 og du har sikkert satt deg noen mål for året som kommer. Mange ønsker å komme i form, gå ned i vekt, spise sunnere osv, og du blir bombadert med informasjon om hvordan du skal komme deg dit. Noen sier du skal hoppe på 30 dagers challenge, mens andre sier det er det dummeste du kan finne på. Noen mener at du skal kutte sukker helt, andre mener du skal spise mer frukt. Hvem skal du høre på?

Jeg har møtt tusenvis av mennesker gjennom bloggen, veiledninger, foredrag og kurs og via dem har jeg lært noe veldig viktig. En individuell tilnærming til det meste er viktig. Vi er ulike mennesker, vi trenger som regel ikke det samme. Det er også mange veier til rom! Det er ikke bare jeg som sier dette, forskning har også vist at det faktisk er en diett du klarer å følge som er den beste dietten for deg.

Nå snakker jeg ikke om “kebab og cola dietten”, men om lavkarbo, høy protein, paleo, vegansk, tradisjonskost osv. Et sett av matvarer som gir deg gode smaker, inspirasjon og deg en glad kropp, det er det kostholdet du kommer til å klare å følge.

Men hvordan skal du finne det? Hvor streng skal du være? Challenge eller ikke??

Klokken 15 i dag går jeg live på facebook og deler tankene mine om nettopp dette! Lik facebooksiden min her så kan du få det med deg. Det eneste du må gjøre er å gå inn på facebook klokken 15 også dukker jeg opp!

Jeg håper vi sees, og du; godt nytt år <3

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg