Ned i vekt, mindre betennelse og reparert tarm?

Jeg vet om en matvare som er sunn, billig, miljøvennlig og med flere helsefordeler enn de fleste kosttilskudd. Jeg snakker ikke om grønnkål, blåbær eller egg, men selvfølgelig om næringsrik, helende kraft!

Jeg begynte med regelmessig kraftkoking for over 5 år siden og jeg har ikke angret et sekund. Jeg oppfordrer alle jeg møter til å gjøre det sammen, men for de aller fleste føles det hele ganske overveldende. Dette er mye fordi vi rett og slett ikke er vant til å håndtere bein, ledd og brusk fra dyr. Dette er ikke din skyld, jeg vet akkurat hvordan du har det. Nå digger jeg å lage kraft fordi jeg kan utnytte næringsstoffene fra ressurser som ellers går i søpla. Disse næringsstoffene er gull for din helse, hud, ledd og tarm, alle vinner!

Jeg får utrolig mange spørsmål om kraft, hvilke bein en bør bruke, hvor lenge en bør trekke kraften og hvorfor kraft i det hele tatt er sunt. Siden søtningsguiden var en enorm success bestemte jeg meg for å lage en egen kraftguide også!

Hvis du vil lære å lage kraft og alle fordelene du kan få kan du laste ned guiden her eller ved å trykke på bilde under 😀

Lik gjerne facebooksiden min er for gratistreninger, oppskrifter og flere tips til god helse <3

7 kommentarer
    1. For en fantastisk bra guide. Jeg har kokt kraft noen ganger selv, og satt bein til kok i dag tidlig faktisk. Morro å lese mer detaljert om hvorfor det er så bra! Helt enig med deg – man går ikke tilbake til buljong når man først har prøvd kraft. Tusen takk igjen for at du deler av din kunnskap. Det settes stor pris på! <3

    2. Heisann:) Kraft er fantastisk, og suppene blir så utrolig mye bedre! Jeg har et spørsmål til deg om melkekefirkorn. Hvordan oppevarer du de når de ikke er i bruk? Har søkt og søkt på nettet, men finner ingenting om akkurat det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg