Fra kronisk sykdom til gründer-suksess

Hei på deg mandag!

I dag startet jeg dagen slik jeg pleier – med en stor og god frokost! Etter endel eposter og en oppdatering til mine fine kursdeltakere tok jeg turen til elixia for 45 minutters trening. Jeg føler endelig at jeg er en god sirkel med treningen min, og det at solen titter frem stadig tidligere og lengre hjelper også. Det blir litt lettere å både planlegge og gjennomføre økter. Som min egen sjef har jeg den store fordelen at jeg kan ta meg en økt på dagtid når det frister mest, særlig etter en effektiv helg som denne. Jeg satt i møte på lørdag, og jeg jobbet nesten hele gårsdagen, da er en roligere mandagsmorgen på sin plass.

Jeg får mange spørsmål om hvordan jeg bestemte meg for å starte for meg selv, hvordan jeg fikk det til og om jeg anbefaler det til andre. Jeg skjønner at mange lurer på dette, derfor vil jeg gjerne tipse deg om den nyeste episoden av podcasten Gründerkanalen. Jeg ble nemlig intervjuet av fine Gry, som også er min business coach, om nettopp dette temaet. Episoden kan du høre i itunes eller på appen podcast, eller du kan se den på youtube under!

Det koster utrolig mye å starte for seg selv. Det er mye jobb, utfordrende, skummelt og til tider ensomt. Det er også gøy, spennende, lærerikt og magisk!! Det jeg setter mest pris på i min jobb er at jeg kan bestemme helt selv hva jeg skal stå for. Jeg slipper å selge morsmelkerstatning eller gi mine kunder råd jeg ikke ville fulgt selv. Jeg kan være kompromissløs ovenfor mine følgere og kunder. Jeg elsker å møte og få hjelpe så mange herlige mennesker, for meg er det helt uerstattelig!

Jeg håper du liker episoden <3

6 kommentarer
    1. Så spennende å være sin egen sjef da , vet det er mye jobb. Høres litt ut som det er det samme å være konsulent i mary kay 🙂 prøvde det selv, men ble alt for mye å holde styr på selv om man kunne jobbe med det når man selv ville!

    2. Litt vanskelig å henge med ettersom kvaliteten på lyd/bilde er ganske dårlig. Eller skyldes dette kanskje bare at jeg bruker mobil?
      Jeg fikk sett litt, og det er spennende å høre din historie! Du er vanvittig dyktig og kunnskapsrik!
      Klem <3

    3. Du har en så utrolig inspirerende blogg! 😀 Gøy å lese alle tips og all kunnskap du deler, tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg