Gladnyhet og påskekonkurranse

God morgen hjerte <3

Nå er jeg snart ferdigpakket og klar til å stikke til fjells. Jeg skal jobbe noen timer og ta en kaffe med et par venninner før vi drar, så jeg krysser fingrene for at køen ikke er helt crazy. Noe av det beste jeg vet er å kjøre biltur med Jonna, så uansett skal vi kose oss. I går vasket jeg hele bilen innvendig også, handywoman må jeg si!!

Jeg har en gladnyhet til deg før jeg drar også. Den 20. mai skal Soma ha et event i Oslo der du kan høre foredrag, shoppe og få smaksprøver på masse sunn og deilig mat. Jeg var der i fjor og følte at jeg nesten rullet hjem, hehe. Jeg elsker slike eventer da jeg alltid får utrolig mye inspirasjon. For uansett hvor mye jeg elsker å spise sunt trenger virkelig alle inspirasjon, og ikke minst å treffe likesinnede.

I år skal jeg få æren av å være konferansier på eventet, så utrolig gøy! Jeg måtte selvfølgelig også fikse et par billetter til de fineste leserne mine, så da kjører vi en påskekonkurranse på dem. Vil du være med meg den 20. mai kan du legge igjen en kommentar om hva ditt favorittsnop er i påsken. Vinneren får to billetter og kan ta med seg en venn 🙂

Tips! Det er 30% påskesalg på en rekke produkter på soma nå!

Jeg trekker vinneren når jeg kommer hjem fra fjellet <3

Ha en nydelig påskedag kjære, nå skal jeg ta et knekk sjokkis til kaffen før jeg stikker ut <3

 

50 kommentarer
    1. Så kult! Dette håper jeg at jeg kan få muligheten til å være med på! 😀
      Mitt favoritt påskesnop må være hjemmelaget gele med appelsin 😉

    2. Åh, dette vil jeg få med meg!! Favorittsnopet i påsken er hjemmelaget marsipan søtet med honning og stevia. Med litt gul farge blir det skikkelig påske 😊 Nå har jeg nettopp prøvd gelehjertene dine også, så de kommer på en god andreplass 👏🏼

    3. Det hadde vært så spennende å vært med på. Fått helt dilla på gelegodis og elsker mørk sjokolade 🙂

    4. Det hadde vært heeeelt fantastisk 😀
      Mitt favorittsnop er sjokolade! Jeg elsker lovechock, ombar, pana chocolate og hjemmelaget rå sjokolade <3

    5. Så gøy!! 😀 Favorittsnopet i påsken er hjemmelaget mørk sjokolade med gojibær 🙂 God påske!

    6. Mitt favorittsnop i påsken er hjemmelaget gelegodt med appelsin og lakris 😀 Frister heller med godis som gir næringsstoffer og er bra for huden og tarmen enn å overspiste seg på råbillig smågodt fra butikken som ikke gir noe!

    7. Å! Dette hadde vært supergøy og inspirerende:-). Mitt favorittsnop i påsken er appelsiner og kvikklunsj <3

    8. Dette eventet har jeg hatt så lyst til å delta på! Mitt favorittsnop i påsken må være marsipanegg 😀

    9. Vet du om dette er noe som kommer til å arrangeres flere ganger? 20. mai er litt for tett innpå fristen for bacheloroppgaven til at jeg kan reise, men det er jo så morsomt å være på slike events! 🙂

    10. Det hadde vært såå gøy å få oppleve! Ville tatt med meg mamma <3 Mitt favoritt påskesnop er rå sjokolade med nøtte/karamell fyll:-) Elsker sjokolade som gir kroppen noe:)

    11. Dette vil jeg gjerne delta på, mitt favoritt snop er hjemmelaget marsipan og kokos sjokolade fra Ombar:)

    12. Hei! Akkurat for øyeblikket er det dadler med peanøttsmør som er stas 😃 Har også hjemmelaget bounty og iskrem stående klart i fryseren 🍭samt en bit 86% og nøtter til kaffen ☕️
      God påske 🐣

    13. Denne påsken må favorittsnopet bli Helenes sunne cookies med sjokolade, som både jeg og resten av familien syntes smakte helt nydelig! Samt ombar kokos-buttons og litt vanlig smågodt fra påskeegget <3

    14. Ååå. Det hadde vært så bra å være med på.. Trenger mye inspirasjon for bedre kosthold o.l ..
      Påskefavoritt blir sure vekter og ren melkesjokolade…

    15. Oi dette hadde vært fantastisk å få med seg!! Gleder meg såå mye til kursstart over påsken <3 Mitt favoritt påskegodt er uten tvil ombar sjokolade fra soma etter anbefaling fra deg! Ikke lenger dilla på vanlig sjokolade 🙈 Ha det kjempefint på fjellet, Helene <3

    16. Det høres så gøy ut <3 Mitt faviorittsnop i påsken er mørk sjokolade og kakao på mandelmelk 🙂

    17. Så utrolig gøy! Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å bli meg da jeg tilfeldigvis er i Oslo den helga 😍 Min favorittsnop er mørk sjokolade, av alle slag.
      God påske!

    18. God påske Helene – kos deg på fjellet 😊
      Mitt favorittsnop er definitivt sjokolade, Berit Nordstrand sin med bringebær og blåbær er nydelig!

    19. Så gøy! Dette har jeg virkelig lyst til å få mulighet til å være med på 😀 Jeg må faktisk velge to favorittsnop i påsken, det går ca. like mye i både appelsiner og sjokolade her (umulig å velge bare en av de)!
      God påske, Helene 🙂

    20. Åå, dette hadde vært skikkelig gøy å få med seg! Studentøkonomien rekker ikke alltid til slike arrangementer, så det hadde vært supert å vinne billetter 😀
      Favorittsnopet i påsken må nok bli hjemmelaget mørk sjokolade med appelsin 🙂

    21. I år er hjemmelaget raw godis favoritten for både meg og mini 😄👍 Både marsipan, “cakepops” og sjoko barer 🍫😍
      🐣GOD PÅSKE🐣

    22. 20. mai er faktisk bursdagen min, så det hadde vært veldig stas å vinne billet dit! Favoritten min må være sprudlende sunn sine lyse godiskuler. Jeg lager de hver påske <3

    23. Å, det har jeg virkelig lyst til å kunne bli med på! Påskens favorittgodis er hjemmelaget bakeverk, ofte ikke det aller sunneste, men noen ganger er det lov til å skeie ut litt synes jeg. Man trenger jo faktisk ikke så mye snop om man er så heldig å kunne kose seg ekstra med familie og venner, de blir på en måte feriens aller beste nytelse uansett❤håper dere har en riktig god påske!

    24. Det beste påskesnopet er hjemmelaget sjokolade som både hodet og magen blir glad av 😀 Fortsatt god påske til deg og dine <3

    25. Mitt favorittgodteri denne påsken har vært Kvikk Lunsj, går ikke en påske uten sjokoladen i tursekken for min del🐣 God påske til deg og dine❤️

    26. Dette hadde vært utrolig spennende å få vært med på👏😊 mitt favorittsnop i påsken er definitivt marsipan og mørk sjokolade🐣😊

    27. Mitt favoritt snop må nok være det samme året rundt. Det blir melkesjokolade. Finnes ingenting bedre 😀 skulle bare ønske jeg klarte å lage noe sunt og godt man kan spise oftere enn jeg bør spise sjokolade. Men så langt har jeg ikke kommet Enda dessverre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg