Bli kvitt søtsuget på 5 dager!!

Søtsug kan komme i mange former og har mange ulike årsaker, men vi kan vel alle være enige om at det er slitsom? Selv har jeg faktisk tro det eller ei alltid slitt med søtsug, eller det var før jeg oppdaget hvordan jeg skulle unngå det. Jeg er glad i søtt, men jeg vil ikke styres av søthunger. Jeg vil selv bestemme når jeg skal spise godis 😉

Candies
Licensed from: alenkasm / yayimages.com

Sukker inneholder ingen næringsstoffer, og gjør oss hverken vakrere, mer konsentrert eller gladere. Så fort du gir etter for suget følger ofte en ord spiral hvor du snart får lyst på mer. Også får du den dårlige samvittigheten med på kjøpet. Å leve uten sukker handler ikke om å “ikke unne seg” eller å leve restriktivt, men jeg slipper å føle meg styrt, og det er ikke mindre enn fantastisk!!

Når jeg får tilbakemeldinger fra kunder om at de helt fint kan si nei takk til ting, at de ikke engang har lyst på, da blir jeg så glad! Da har de virkelig fått en ny frihet i kostholdet og det blir hundre ganger enklere å ta gode valg.

Jeg har så lyst til at du skal oppleve denne friheten, derfor har jeg laget et minikurs til deg der jeg lærer bort mine BESTE tips mot søtsug. Du får en liten film i innboksen hver dag i 5 dager, og det er helt gratis 😉

Kurset finner du her eller ved å klikke på bilde 🙂

Bli med i gjengen du også, og bli fri fra søtsuget ditt <3

PS. en av mine sukkerfrie favoritter er disse gelefigurene. De er fulle av gelatin som styrker tarmen og gir deg vakrere hud og hår, ja takk!! Tror jeg må lage de i kveld altså <3

Håper vi sees på live i kveld klokken 20? lik facebooksiden min her for å bli med 😀

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg