Inspirasjon til barnerommet

God morgen fine <3

Vi har som smått begynt å planlegge barnerommet til lille, L og jeg tenkte jeg kunne vise noen inspirasjonsbilder siden jeg vet at mange av dere gjør det samme. Når jeg skriver vi mener jeg vel strengt tatt jeg, hehe <3

Lille skal sove inne hos oss i starten, men jeg vil så gjerne få lage et barnerom for det. Hun skal få dele kontoret i førsteomgang, så det blir ikke et helt rom en gang. Så snart sengen er på plass skal jeg begynne å henge opp bilder på veggen, knagger, hyller osv. Det blir så koselig å ha dette prosjektet frem mot fødsel, jeg er typen som ikke klarer å sitte stille, jeg liker å ha noe å pusle med.

Jeg skal også dele noen DIY prosjekter med dere fremover, noen veldig enkle og noen litt mer krevende 😉

Rommet hennes er malt i morgendis, en lys grå. Jeg ser for meg litt mer rosa siden jeg vet at det er viktig at barn er omgitt av farger! Likevel elsker jeg disse duse, naturlige og moderne barnerommene – herlighet så flinke folk er altså!!

Bilder fra pinterest

Hva er deres inspirasjonskilder til barnerommet? Tips meg gjerne om nettbutikker, instagramkontoer osv, da blir jeg så glad!

Nå skal jeg lage frokost til J og lage matpakker til meg selv. Vi drar straks inn til byen for første jordmorkontroll ved ABC og jeg gleder meg masse. Jeg har ikke vært på en kontroll siden august, men det er vel normalt. Jeg har vært på ultralyd, men ikke noen timer ellers. Jeg tok blodtrykket hos osteopaten på tirsdag og det var perfekt, så heldigvis håndterer kroppen min dette godt!

Etterpå drar jeg rett til Lillestrøm for NLP utdanning, utrolig spennende! Jeg gleder meg til å fortelle dere mer om dette, virkelig noe jeg kan anbefale <3

22 kommentarer

Siste innlegg