Da var det slutt

God morgen fine du, det har blitt noen dager siden sist 🙂

Er det en ting jeg har lært siden jeg ble mamma er det at dagene er uforutsigbare, og alt endres hele tiden. Det har vært litt styr her hjemme med økedøgn, soving, magevondt og omgangssyke. Jeg har masse fine innlegg på vei, men i tillegg til å ha hatt veldig lite ledig tid, har jo bloggen sett veldig rar ut.

Tusen takk til dere som har sagt ifra til meg, mange som trodde jeg var blitt hacked med denne rare strandstolen som header…Det har jeg ikke! Grunnen er at blogg.no har et nytt partnerprogram der jeg egentlig skulle være med. For å få til dette måtte jeg bytte design, og siden jeg har vært treg på å bytte, samt ventet på svar fra dem om hvordan jeg eventuelt kunne endre det jeg hadde, byttet de bare ut designet mitt.

Jeg har lenge hatt lyst til å bytte tilbake til min gamle blogg, mest fordi jeg da slipper reklamene på siden og at jeg kan bestemme helt selv hvordan den skal se ut. Da de byttet design og bloggen ser i mine øyne helt grusom ut, orker jeg ikke å begynne å endre designet deres. Da ville jeg heller ta jobben med å sette opp den gamle igjen.

Så fra nå vil jeg blogge på www.heleneragnhild.no igjen, noe jeg tror mange av dere vil sette pris på! Den er ikke ferdig enda, men det er mulig å lese innlegg der så jeg blogger derfra med en gang jeg. “Perfect is the enemy of good” som de sier <3

Denne utrolig gode salaten kommer på den nye bloggen 😀

Bustehår og bæring, og trilling i regnvær <3

Nå skal jeg ut og trille mer, drikke en kopp kaffe og høre en podcast, det er virkelig hverdagslykke for meg om dagen! I tillegg til å leke med verdens fineste skatt, som jeg nyter henne nå <3

9 kommentarer
    1. Kan du dele hvilke podcaster du hører på trille/bæreturer? 🙂 Husker du har nevnt modern mama podcast (min favoritt på trilletur også), men har du noen andre gode tips?
      Karoline 🙂

    2. Jeg er en av dem uten instragram, herlig om du vil dele her også 🙂 Uansett, takk for mye fin info, gleder meg til å følge der videre på neste plattform.
      Karoline

    3. Gleder meg til å følge med videre! Men jeg har et spørsmål, går det ikke å legge til den nye bloggen din i Bloglovin? Forsøkte det nå men fikk det ikke til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg