Vil du lære mer om kosthold, trening og helse – helt gratis?

Er det en ting jeg har lært av – og da snakker jeg enorme mengder kunnskap – så er det gjennom podcast. Når jeg trenger inspirasjon, motivasjon, en boost, ja da tar jeg meg en tur med podcast på øret. Da får jeg ny kunnskap, påfyll, inspirasjon, stressmestring og hverdagsmosjon! Jeg har tidligere delt innlegg med mine favoritter her og det er mange av disse jeg fortsatt hører på. Ikke minst går jeg tilbake i arkivene og hører på gamle episoder igjen. Dette er en helt fantastisk ressurs!

Ut på tur selfie på snapchat 😀

I fjor var jeg selv gjest på ingefær podcast der jeg snakket om næringsrik mat, tankesett, magefett og litt om ME. Jeg har siden blitt godt kjent med Sara både via podcasten og privat da vi har masse til felles. Jeg skjønner at mange ønsker seg norske podcaster og her er virkelig ingefær en favoritt.

Jeg har fått så mange gode tilbakemeldinger på episoden, og i dag kan jeg dele at jeg var så heldig å få komme tilbake. I dag ble årets første episode utgitt og her gir Funkygine og jeg våre beste tips til å nå dine mål i det nye året. Jeg gleder meg til å høre hva du synes! Du kan høre episoden ved å laste ned podcast appen på din mobil eller via itunes, begge er helt gratis.

Andre norske podcaster jeg liker er foreldrerådet (ja, jeg liker å være forberedt), Tusvik og Tønne (favoritt) bra damer og Pia og psyken.

Jeg vil også tipse dere om å følge facebooksiden min for å se meg live hele tre ganger i uken fremover! Her vil jeg dele masse tips, svare på spørsmål og kanskje til og med lage litt mat. Jeg elsker å komme i kontakt med deg og jeg synes facebook live er en helt super måte å gjøre det på. Jeg håper vi sees klokken 20 i kveld <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg